Cart
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.
Αρχικά θα πρέπει να τηρούνται όλες οι βασικές προϋποθέσεις επιστροφών.
Στην περίπτωση που στάλθηκε προϊόν ελαττωματικής ποιότητας* ή από λάθος στην τιμολόγηση – αποστολή, τότε το SEMERTZIDIS CAR PARTS αναλαμβάνει την αντικατάστασή του και το κόστος μεταφοράς με το συνεργαζόμενο πρακτορείο ταχυμεταφορών. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιείται σε περίπτωση εξαντλήσεως των αποθεμάτων ή αδυναμίας αντικατάστασης των προϊόντων και η πίστωση θα γίνεται σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό σας ή την πιστωτική κάρτα, ανάλογα με τον τρόπο που έγινε η αρχική πληρωμή και κατόπιν συνεννόησης με το Λογιστήριο της εταιρείας. Η αντικατάσταση των προϊόντων ή η πίστωση χρημάτων θα γίνεται μόνο μετά την παραλαβή από το κατάστημα μας των ελαττωματικών/λανθασμένων προϊόντων και εντός των 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής των ελαττωματικών προϊόντων.
*Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε με email (carparts@semertzidis.gr) φωτογραφίες του προϊόντος προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας. Εάν αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε με όλα τα έξοδα μεταφοράς
Αρχικά θα πρέπει να τηρούνται όλες οι βασικές προϋποθέσεις επιστροφών.
Αφού παραλάβουμε την επιστρεφόμενη παραγγελία και πραγματοποιηθεί o σχετικός έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα και πληρούνται οι βασικές προϋποθέσεις επιστροφών, θα μπορείτε να προχωρήσετε σε νέα παραγγελία. Οι αλλαγές γίνονται στην τρέχουσα τιμή του προϊόντος. Σε περίπτωση που η νέα παραγγελία είναι χαμηλότερης αξίας, δικαιούστε εκπτωτικό κουπόνι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επόμενη αγορά και η επιστροφή χρημάτων για την ανωτέρω περίπτωση δεν πραγματοποιείται. Τα έξοδα μεταφοράς στην περίπτωση αλλαγής με επιθυμία του πελάτη, θα βαραίνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.
Η αποστολή μπορεί να γίνει μόνο με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι με απλό ταχυδρομείο.
Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και επιστροφή χρημάτων τα χρήματα μπορούν είτε να πιστωθούν στον λογαριασμό σας για επόμενη αγορά είτε να επιστραφούν σε τραπεζικό σας λογαριασμό, όπου απαιτούνται: Ονοματεπώνυμο δικαιούχου και λογαριασμός IBAN (εντός 14ημέρου). Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική/χρεωστική κάρτα γίνεται ακύρωση της συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής κάρτας (εντός 7ημέρου).
Επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο με την επίδειξη της απόδειξης λιανικής πώλησης. Για αλλαγές και επιστροφές προϊόντων, των οποίων η αγορά έχει γίνει σε περίοδο καμπάνιας δωρεάν ή μειωμένων μεταφορικών ο καταναλωτής θα επιβαρύνεται το κόστος των μεταφορικών.
Αν η επιστροφή αφορά επαγγελματία όπου εκδίδεται τιμολόγιο και δεν είναι ο τελικός αποδέκτης, τότε δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων αλλά εκδίδεται πιστωτικό τιμολόγιο της αντίστοιχης αξίας για μελλοντική αγορά.